Informácie o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Môžem zmeniť svoju rezerváciu trajektu?

  • Je možné zmeniť moju rezerváciu trajektu?

    Toto závisí na type cestovného lístka, ktorý ste si zarezervovali, ale vo väčšine prípadov budete môcť pozmeniť svoju rezerváciu. Môžete si skontrolovať svoj potvrdzovací e-mail alebo sa prihlásiť do MyAccount, aby ste videli, či môžete upraviť svoju rezerváciu. Vezmite prosím na vedomie, že vo väčšine prípadov bude účtovaný poplatok za akékoľvek zmeny, ak ste si nezakúpili naše krytie bezplatného storna.

  • Je možné zrušiť rezerváciu trajektu a dostať naspäť peniaze?

    Závisí to na cestovnom lístku, ktorý ste si zaregistrovali, môžete si pozrieť svoj potvrdovací e-mail, či je na ňom informácia o tom, že váš lístok môže byť refundovaný. Vezmite prosím na vedomie, že ak váš cestovný lístok môže byť refundovaný a vy ste si nezakúpili krytie bezplatného strona, bude vám účtovaný storno poplatok.

  • Aký je najľahší spôsob úpravy mojej rezervácie trajektu?

    Najľahším a najlacnejším spôsobom zmeny svojej rezervácie je prihlásiť sa do MyAccount a tam požiadať o vykonanie zmeny. U niektorých trajektových spoločností, budeme schopní potvrdiť vašu zmenu ihneď, ale ak nemôžeme, budeme robiť všetko pre to, aby to bolo potvrdené do 48 hodín.

  • Aký je najľahší spôsob zrušenia mojej rezervácie?

    Najľahším a najlacnejším spôsobom zrušenia svojej rezervácie a vyžiadanie refundácie, je prihlásiť sa do MyAccount a tam požiadať o zrušenie. U niektorých trajektových spoločností, budeme schopní potvrdiť vaše zrušenie a refundáciu ihneď, ale ak nemôžeme, budeme robiť všetko pre to, aby to bolo potvrdené do 48 hodín. Kvôli zákonom na ochranu osobných údajov, nemôžeme spracovať požiadavky na zrušenie zaslané e-mailom.

  • Účtujete poplatok za zrušenia rezervácie trajektov?

    Ak ste si nezakúpili krytie bezplatného storno poplatku, bude vám úctovaný storno poplatok. Zrušenie Vašej rezervácie prostredníctvom My Account je rýchlejšie a lacnejšie, takže by sme navrhovali, aby ste o zrušenie požiadali tam. Ak zrušíte svoju rezerváciu cez My Account, bude vám úctovaný storno poplatok vo výške £10/€10. Môžete tiež zrušit svoju rezerváciu prostredníctvom nášho tímu zákazníckeho servisu, a to bud e-mailom alebo telefonicky, avšak tieto majú vyšší poplatok za zrušenie. Pri zrušení prostredníctvom telefónu alebo e-mailu, poplatok za zrušenie je £30/€35.

  • Spojte sa s Direct Ferries

    Spojte sa s Direct Ferries

  • Kde nájdem referenčné číslo rezervácie?

    Referenčné číslo rezervácie nájdete na začiatku e-mailu s potvrdením.

  • Môžem k pôvodnej rezervácii pridať spiatočnú cestu trajektom?

    Spiatočnú cestu k jednosmernej rezervácii, ktorá už bola potvrdená, bohužiaľ pridať nedokážeme. Pre spiatočnú cestu je nutné buď rezervovať novú jednosmernú plavbu alebo zrušiť pôvodnú rezerváciu a urobiť novú.