Informácie o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Všeobecné (bežné) otázky k trajektu

  • Môžem dostať DPH potvrdenku pri registrácii trajektu?

    Normálne turistické a pasažierske lístky na trajekt nemajú DPH položku, preto pre ne nebude možné dostať DPH potvrdenie. DPH potvrdenie môžete dostať ak ste si zaregistrovali lístok pre náklad a vidíte, že bola pripočítaná DPH. Aby ste dostali potvrdenie, kontaktujte náš zákaznícky servisný tím pre náklad a oni vám radi pomôžu. Naše DPH registračné číslo GB238948850, môžete nájsť na spodku potvrdzovacieho e-mailu.

  • Kde je možné nájsť Vaše zmluvné podmienky?

    Naše podmienky môžete nájsť Tu.

  • Kde je možné nájsť Vaše zásady ochrany osobných údajov?

    Naše zásady ochrany osobných údajov môžete nájsť Tu.

  • Koho kontaktujem pri strate majetku na trajekte?

    Budete musieť kontaktovať priamo trajektovú spoločnosť, s ktorou ste sa plavili. Ak máte akékoľvek problémy s kontaktovaním spoločnosti, dajte nám to vedieť a my urobíme čo môžeme, aby sme vám pomohli.

  • Moja otázka nie je zodpovedaná, čo mám robiť?

    Môžete sa s nami kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a pričom všetky kontaktné údaje môžete nájsť na stránke Kontaktujte nás.

  • Ako môžem nechať spätnú väzbu?

    Boli by sme veľmi radi, keby ste sa nám ozvali, najlepším spôsobom je poskytnúť nám spätnú väzbu cez e-mail, ale ak by ste nám chceli zatelefonovať, naše kontaktné detaily môžete nájsť na stránke Kontaktujte nás.