COVID-19 Update Due to exceptional demand relating to Covid-19, and to ensure we help those customers that are due to sail in the next 72 hours, we will be closing our customer service phone lines and handling all queries electronically. For any customer service enquiry please use our online contact form. Please note, we will deal with all enquiries based on sailing date priority so bear with us if your sailing is further in the future. Due to the exceptional nature of Covid-19, ferry operators are offering customers the option to amend their booking to a future date or receive vouchers for a future booking. We appreciate your understanding and support during these exceptional circumstances.

Ako vám môžeme pomôcť?

Vždy sa snažíme o to, aby rezervovanie trajektov bolo čo najrýchlejšie a najjednoduchšie, ale vieme, že občas môžete mať otázku alebo potrebujete pomoc pri rezervácii. Aby sme vám ušetrili čas, odpovedali sme na najčastejšie kladené otázky (FAQ) na našej stránke FAQ.

E-mail s potvrdením rezervácie

Váš e-mail s potvrdením je taktiež dobrým zdrojom informácií. Obsahuje všetko, čo potrebujete vedieť o vašej ceste, vrátane adries prístavov a časov registrácie.

Znovu poslať e-mail s potvrdením

Ak môžem zmeniť alebo stornovať moju rezerváciu?

Najjednoduchší, najrýchlejší a najlacnejší spôsob úpravy alebo stornovania vašej rezervácie je prostredníctvom My Account. Prihlásiť sa môžete tu alebo cez nižšie uvedený link a použiť detaily vo svojom e-maili s potvrdením.

Spravovať moju rezerváciu

Poplatky za zmenu a storno

Poplatky za zmenu a storno

Cez e-mail alebo telefón

Cez My Account

Poplatok za zmenu Lístky < £100 / €100

£20 / €20Lístky < £100 / €100

£10 / €10Lístky < £100 / €100

Poplatok za zmenu Lístky > £100 / €100

£35 / €35Lístky > £100 / €100

£10 / €10Lístky > £100 / €100

Poplatok za storno

£30 / €35Poplatok za storno

£10 / €10Poplatok za storno


Upozorňujeme, že vzhľadom na zákony o ochrane údajov nemôžeme storná spracovať prostredníctvom e-mailu. Na stornovanie rezervácií použite My Account.

Stále máte otázku?

Aby sme vám ušetrili čas, odpovedali sme na všetky najčastejšie kladené otázky na našej FAQ strane, čo je najrýchlejší a najľahší spôsob nájdenia informácií, ktoré potrebujete.

Časté otázky

Ako môžem spravovať svoju rezerváciu?

Najlepší spôsob spravovania vašej rezervácie je prostredníctvom vášho online účtu. Je to najrýchlejší, najľahší a najlacnejší spôsob, ako prevziať kontrolu nad svojou rezerváciou.

Môj účet
Ďakujeme, že ste nás kontaktovali, vrátime sa k vám čo najskôr.
  • ContactUs_FormHeading Kontaktujte nás

      Upozorňujeme, že vzhľadom na zákony o ochrane údajov nemôžeme storná spracovať prostredníctvom e-mailu. Na stornovanie rezervácií použite My Account.

      Dôvod kontaktovania nás

      Povinné


      Prevádzkovateľ

      Referenčné číslo rezervácie

      Vaša e-mailová adresa

      Required

      Telefónne číslo

      Správa


Naša adresa

Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
© Direct Ferries.sk