Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Najpopulárnejšie otázky

  • Je možné zmeniť moju rezerváciu trajektu?

    Pokiaľ Váš lístok umožňuje prípadnú zmenu, tak áno. Prihláste sa, prosím, do Môj účet pre ďalšie informácie alebo nás kontaktujte.

  • Je možné zrušiť rezerváciu trajektu a dostať naspäť peniaze?

    Pokiaľ Váš lístok umožňuje zrušenie a vrátenie peňazí, tak áno. Prihláste sa, prosím, do Môj účet pre ďalšie informácie alebo nás kontaktujte.

  • Nedostal som potvrdzovací e-mail, čo teraz?

    Môžete sa prihlásiť do Môj účet, aby ste si overili či je Vaša e-mailová adresa správna a preposlať si e-mail alebo nás jednoducho môžete kontaktovať. Poskytovateľom veľkého počtu cestovných lístkov je občas blokované odosielanie e-mailov ako anti-spam opatrenie v dôsledku veľkého počtu odosielaných e-mailov.

  • Ako nájdem cestu do trajektového prístavu?

    Prosím, choďte na našu stránku [--FerryPortLink--] a kliknite na názov prístavu, pre ktorý by ste chceli nájsť cestovné informácie.

  • Čo mám robiť, keď mám meškanie alebo pravdepodobne zmeškám svoj trajekt?

    Kontaktujte nás telefonicky, aby sme Vám mohli poradiť, či je možné zmeniť lístok na inú plavbu. Ak máte meškanie, ktoré je mimo našej pracovnej doby, alebo ak cestujete na trati, kde je k dispozícii niekoľko plavieb denne, tak Vám môžeme len poradiť, aby ste pokračovali do prístavu a zistili, či Vám prevádzkovateľ trajektu umožní zmenu na alternatívnu plavbu.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    FAQ - Do you work with all ferry operators? - Answer

  • Je možné získať potvrdenie o DPH pre moju rezerváciu?

    Ak ste si zarezervovali lístok pre nákladnú prepravu, ktorý obsahoval DPH, tak áno, avšak turistické/osobné lístky nezahŕňajú DPH.

  • Kde je možné nájsť Vaše zmluvné podmienky?

  • Kde je možné nájsť Vaše zásady ochrany osobných údajov?

  • Koho mám kontaktovať ohľadom strateného majetku?

    Budete musieť priamo kontaktovať prevádzkovateľa trajektu.

  • Moja otázka nie je zodpovedaná, čo mám robiť?

    Prosím, navštívte naše stránky s kontaktnými informáciami a zašlite nám Vašu otázku e-mailom.

  • Ako môžem nechať spätnú väzbu?

    Prosím, navštívte naše stránky pre kontaktné informácie a pošlite nám spätnú väzbu e-mailom.