Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Najpopulárnejšie otázky

  • Mal by vodič byť započítaný do počtu cestujúcich?

    Áno. Označenie „Cestujúci“ sa vzťahuje na všetky osoby prepravované na trajekte, nielen na ďalších cestujúcich vo vozidle.

  • Ako sa mám rozhodnúť, či mám cestovať ako nákladné vozidlo alebo nie?

    To sa líši podľa trajektovej spoločnosti, ale podľa všeobecného pravidla každé vozidlo, ktoré vezie obchodný tovar alebo dopravné prostriedky, ktoré sú určené na prepravu tovaru, musia cestovať ako náklad. Ak máte akékoľvek pochybnosti, tak nás, prosím, kontaktujte.

  • Ako zaplatím za rezerváciu?

    Všetky lístky musia byť zaplatené v plnej výške v čase rezervácie. Akceptujeme platobné karty, niektoré miestne platobné metódy a PayPal. Všeobecne neumožňujeme bankové prevody ako platobnú metódu, avšak v individuálnych prípadoch môžeme urobiť výnimku.

  • Prečo nie sú k dispozícii žiadne plavby pre termín, v ktorom chcem cestovať?

    To buď znamená, že plavebné poriadky ešte neboli zverejnené, trajekt v ten deň nepremáva alebo to, že všetky miesta sú už vypredané. Ak si nie ste istí, tak nás, prosím, kontaktujte.

  • Prečo nemôžem dostať cenu alebo platiť v miestnej mene?

    Pokiaľ je to možné zobrazujeme ceny v miestnej mene, ale prijímame platbu za lístky len v mene, akú nám účtuje dodávateľ. To bude uvedené v priebehu procesu kalkulácie ceny v prípadoch, keď sa používa prevod meny. Uvidíte sumu a menu, ktorá Vám bude účtovaná.

  • Je možné zmeniť moju rezerváciu trajektu?

    Pokiaľ Váš lístok umožňuje prípadnú zmenu, tak áno. Prihláste sa, prosím, do Môj účet pre ďalšie informácie alebo nás kontaktujte.

  • Je možné vziať si na trajekt domáceho maznáčika alebo vodiaceho psa?

    Väčšina trajektových spoločností umožňuje prepravu zvierat, zvyčajne za malý poplatok. Dĺžka a typ plavby určuje, či Váš maznáčik zostane vo vozidle alebo vo vyhradenej oblasti pre zvieratá. Ak je možné do Vašej rezervácie zahrnúť prepravu zvieratka on-line, budeme Vás informovať o mieste, kde strávi dobu plavby. Ak si nie ste istí, prosím, kontaktujte nás. Ste zodpovední za dodržiavanie pravidiel a za splnenie požiadaviek každej krajiny alebo územia, do alebo z ktorých cestujete.

  • Kedy mám ísť na odbavenie (check-in)?

    To sa líši podľa trasy trajektu. Posledná možnosť pre odbavenie bola zobrazená počas Vášho procesu rezervácie a je tiež uvedená v e-mailovom potvrdení rezervácie. Ak cestujete so zvieraťom alebo potrebujete pomoc v prístave, odporúčame Vám, aby ste prišli k odbaveniu/na check-in s predstihom.

  • Kde je možné nájsť viac informácií o nároku na náhradu a odškodnenie v prípade zrušenia alebo meškania?

    Ak cestujete do alebo z prístavu v Európskej únii, tak navštívte Webové stránky Európskej komisie. Pre cesty do alebo z prístavov na iných územiach, sa, prosím, obráťte na príslušný orgán.

  • Budem potrebovať pas?

    Pri jazde na vnútroštátnych linkách v krajine, kde bol Váš pas vydaný, Vám stačí platný občiansky preukaz, avšak pre medzinárodné linky alebo v prípade, že nie ste na cestách v rámci krajiny, kde bol vydaný Váš pas, budete potrebovať cestovný pas.

  • Kde je možné nájsť Vaše zmluvné podmienky?