Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Najpopulárnejšie otázky

  • Je možné zmeniť moju rezerváciu trajektu?

    Toto závisí na type cestovného lístka, ktorý ste si zarezervovali, ale vo väčšine prípadov budete môcť pozmeniť svoju rezerváciu. Môžete si skontrolovať svoj potvrdzovací e-mail alebo sa prihlásiť do MyAccount, aby ste videli, či môžete upraviť svoju rezerváciu. Vezmite prosím na vedomie, že vo väčšine prípadov bude účtovaný poplatok za akékoľvek zmeny, ak ste si nezakúpili naše krytie bezplatného storna.

  • Je možné zrušiť rezerváciu trajektu a dostať naspäť peniaze?

    Závisí to na cestovnom lístku, ktorý ste si zaregistrovali, môžete si pozrieť svoj potvrdovací e-mail, či je na ňom informácia o tom, že váš lístok môže byť refundovaný. Vezmite prosím na vedomie, že ak váš cestovný lístok môže byť refundovaný a vy ste si nezakúpili krytie bezplatného strona, bude vám účtovaný storno poplatok.

  • Nedostal som potvrdzovací e-mail, čo teraz?

    Ak sa nestratil v priehradke pre spam, prihláste sa do MyAccount, overte si, či je vaša e-mailová adresa správna a potom si dajte znovu poslať potvrdzovací e-mail. Ak je vaša e-mailová adresa nesprávna, môžete si ju aktualizovať v MyAccount a potom znovu poslať potvrdzovací e-mail. Ak ho nemôžete nájsť vo svojom účte, alebo z nejakého dôvodu sa nemôžete prihlásiť do svojho účtu, potom sa s nami skontaktujte, aby sme vám mohli poslať ďalší potvrdzovací e-mail.

  • Ako nájdem cestu do trajektového prístavu?

    Adresu prístaviska trajektov nájdete v e-mailu s potvrdením a pod odkazom do Map Google, kde sa zobrazí cesta. Môžete sa tiež pozrieť na stránku prístaviska trajektov, ktorá uvádza ďalšie podrobnosti o prístavisku a jeho adresu. Niektoré prístaviska môžu byť rozsiahlé a môžu mať rôzne adresy pre rôznych prevádzkovateľov trajektov. Skontrolujte preto, či máte správnu adresu pre daný trajekt.

  • Čo mám robiť ak som zmeškal alebo pravdepodobne zmeškám svoju plavbu trajektom?

    Najlepšie čo môžete urobiť, je zavolať našu telefónnu linku pomoci, aby sme vám mohli zistiť, či je možné vymeniť váš cestovný lístok za lístok na inú plavbu. Ak cestujete v čase, v ktorom nefunguje naša telefónna linka, potom odporúčame, aby ste došli do prístavu a zistili, či priamo prevádzkovateľ trajektu vymení váš cestovný lístok

  • FAQ - Pracujete so všetkými prevádzkovateľmi trajektov?

    Aj keď neustále pracujeme na zvyšovaní počtu spoločností, s ktorými pracujeme na domácej i medzinárodnej úrovni, bohužiaľ nemôžeme, aspoň zatiaľ, pracovať s každým jednotlivým prevádzkovateľom trajektov na svete. Zoznam prevádzkovateľov, s ktorými pracujeme, sa neustále rozširuje, takže neustále kontrolujte, či sa tu nachádza konkrétna trajektová spoločnosť alebo trasa, ktorú hľadáte.

  • Môžem dostať DPH potvrdenku pri registrácii trajektu?

    Normálne turistické a pasažierske lístky na trajekt nemajú DPH položku, preto pre ne nebude možné dostať DPH potvrdenie. DPH potvrdenie môžete dostať ak ste si zaregistrovali lístok pre náklad a vidíte, že bola pripočítaná DPH. Aby ste dostali potvrdenie, kontaktujte náš zákaznícky servisný tím pre náklad a oni vám radi pomôžu. Naše DPH registračné číslo GB238948850, môžete nájsť na spodku potvrdzovacieho e-mailu.

  • Kde je možné nájsť Vaše zmluvné podmienky?

    Naše podmienky môžete nájsť tu.

  • Kde je možné nájsť Vaše zásady ochrany osobných údajov?

    Naše zásady ochrany osobných údajov môžete nájsť tu.

  • Koho kontaktujem pri strate majetku na trajekte?

    Budete musieť kontaktovať priamo trajektovú spoločnosť, s ktorou ste sa plavili. Ak máte akékoľvek problémy s kontaktovaním spoločnosti, dajte nám to vedieť a my urobíme čo môžeme, aby sme vám pomohli.

  • Moja otázka nie je zodpovedaná, čo mám robiť?

    Môžete sa s nami kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a pričom všetky kontaktné údaje môžete nájsť na stránke Kontaktujte nás.

  • Ako môžem nechať spätnú väzbu?

    Boli by sme veľmi radi, keby ste sa nám ozvali, najlepším spôsobom je poskytnúť nám spätnú väzbu cez e-mail, ale ak by ste nám chceli zatelefonovať, naše kontaktné detaily môžete nájsť na stránke Kontaktujte nás.