Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás
Prosím, choďte na našu stránku [--FerryPortLink--] a kliknite na názov prístavu, pre ktorý by ste chceli nájsť cestovné informácie.
To sa líši podľa trasy trajektu. Posledná možnosť pre odbavenie bola zobrazená počas Vášho procesu rezervácie a je tiež uvedená v e-mailovom potvrdení rezervácie. Ak cestujete so zvieraťom alebo potrebujete pomoc v prístave, odporúčame Vám, aby ste prišli k odbaveniu/na check-in s predstihom.
To záleží na type rezervovaného lístka a na podmienkach trajektovej spoločnosti s ktorou cestujete. Vo všeobecnosti je Váš lístok platný len pre plavbu, ktorú ste si rezervovali. Ak cestujete na trase, kde premáva niekoľko plavieb denne a budete potrebovať väčšiu flexibilitu, tak nás, prosím, kontaktujte pre flexibilnejší lístok.
Kontaktujte nás telefonicky, aby sme Vám mohli poradiť, či je možné zmeniť lístok na inú plavbu. Ak máte meškanie, ktoré je mimo našej pracovnej doby, alebo ak cestujete na trati, kde je k dispozícii niekoľko plavieb denne, tak Vám môžeme len poradiť, aby ste pokračovali do prístavu a zistili, či Vám prevádzkovateľ trajektu umožní zmenu na alternatívnu plavbu.