Informácie o COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Často kladené otázky

Naša databáza "Často kladené otázky (FAQ)" obsahuje otázky a odpovede na najčastejšie otázky o rezervácii lístkov a cestovaním trajektom! Kliknutím na kategóriu nižšie uvidíte súvisiace otázky. Ak Vaša otázka nie je zodpovedaná, Kontaktujte nás

Ako sa zaregistrovať v trajektovom prístave?

  • Ako nájdem cestu do trajektového prístavu?

    Adresu prístaviska trajektov nájdete v e-mailu s potvrdením a pod odkazom do Map Google, kde sa zobrazí cesta. Môžete sa tiež pozrieť na stránku prístaviska trajektov, ktorá uvádza ďalšie podrobnosti o prístavisku a jeho adresu. Niektoré prístaviska môžu byť rozsiahlé a môžu mať rôzne adresy pre rôznych prevádzkovateľov trajektov. Skontrolujte preto, či máte správnu adresu pre daný trajekt.

  • Kedy treba sa dostaviť k odbaveniu pred nástupom na trajekt?

    Časy registrácie sa môžu meniť od jednej trasy alebo trajektovej spoločnosti k inej - ale všetky informácie o vašej konkrétnej strase si môžete zistiť pri rezervácii a budú taktiež uvedené v potvrdzovacom e-maili vašej rezervácie. Ak máte so sebou domáce zvieratá alebo požadujete asistenciu v prístave, odporúčame, aby ste si na to vyčlenili viac času.

  • Môžem nastúpiť na skorší trajekt?

    Zvyčajne, lístok ktorý si zakúpite, platí iba pre plavbu, pre ktorú ste si ho rezervovali. Niektoré trajektové spoločnosti vám umožnia zmeniť čas plavby v prístave, ale toto sa zvyčajne stáva, ak je počas dňa k dispozícii viac plavieb trajektov. Ak je váš pôvodný čas odchodu vzdialený viac ako 24 hodín a váš lístok je upraviteľný, môžete svoju rezerváciu aktualizovať v Môj účet a vybrať si skoršiu alebo neskoršiu plavbu.

  • Čo mám robiť ak som zmeškal alebo pravdepodobne zmeškám svoju plavbu trajektom?

    Najlepšie čo môžete urobiť, je zavolať našu telefónnu linku pomoci, aby sme vám mohli zistiť, či je možné vymeniť váš cestovný lístok za lístok na inú plavbu. Ak cestujete v čase, v ktorom nefunguje naša telefónna linka, potom odporúčame, aby ste došli do prístavu a zistili, či priamo prevádzkovateľ trajektu vymení váš cestovný lístok

  • Kde prebieha odbavenie pred nástupom na trajekt?

    Miesto odbavenia pre trajekt sa líši podľa prevádzkovateľa a prístaviska. Informácie o mieste odbavenia nájdete na stránkach prístaviska a v e-mailu s potvrdením. Maximálne sa snažíme udržiavať informácie aktuálne, môžu sa však na poslednú chvíľu zmeniť. Je preto dôležité ponechať si na odbavenie väčšiu časovú rezervu. Konečný čas odbavenia nájdete v e-maile s potvrdením.

  • Musím si vyzdvihnúť palubný lístok alebo cestovný lístok na trajekt v prístave?

    U väčšiny spojov je pred vyzdvihnutím lístka v prístavisku nutné predložiť e-mail s potvrdením. Pre ostatné spoje vám lístok buď pošleme e-mailom v prílohe, alebo vám pošleme e-mail s výzvou na online registráciu pre vyzdvihnutie lístka. E-mail s potvrdením obsahuje informácie o tom, čo bude potrebné k vyzdvihnutiu lístka na trajekt.

  • Môžem v prístave zaparkovať svoje auto?

    Niektoré prístavy budú mať parkoviská, ale nie všetky. Kdekoľvek to bude možné, pokúsime sa vám poskytnúť užitočné informácie týkajúce sa prístavov, na stránkach prístavov na našej webovej lokalite a v potvrdzovacom e-maili pre vás. Avšak tento druh informácií sa často mení, preto by sme vám vždy navrhli rýchle online vyhľadanie dostupných parkovísk v prístave a okolí, pred vyrazením na cestu.

  • Je na trajekte miesto na uloženie batožiny?

    To bude závisieť na tom, ktorým trajektom pocestujete. Informácie o lodiach každej trajektovej spoločnosti si môžete vyhľadať na stránkach našich trajektových spoločností. Trajektové spoločnosti môžu zmeniť lode na plavbu v poslednej chvíli, takže nemôžeme vždy zaručiť, ktorou loďou sa budete plaviť, ale budeme sa snažiť, aby sme vám poskytli čo najpresnejšie a najužitočnejšie informácie.

  • Musím priniesť so sebou do trajektového prístavu vytlačenú kópiu môjho potvrdzovacieho e-mailu?

    Väčšine trajektových spoločností stačí elektronická verzia vášho potvrdzovacieho e-mailu, ale kvôli istote, v prípade, že nebudete mať prístup k potvrdzovaciemu e-mailu v prístave, navrhujeme, aby ste doniesli aj vytlačenú verziu.